e-Book
Waarom is de ene ondernemer succesvol met alles wat hij aanpakt, terwijl de ander steeds ongelukkige keuzes maakt? Hoe komt het dat er ergens geld wegloopt uit je organisatie, terwijl je toch continu stuurt op proces? Waarom groeit alles in je bedrijf – omzet, klanten, personeel – maar niet je resultaat? Hoe kan het dat je agenda nooit leger wordt ondanks al die managers die je in dienst hebt? Hoe kun je efficiënter werken zonder in te leveren op kwaliteit en werkplezier?
Het e-book ‘Waardeloze klanten bestaan niet’ gaat onder meer in op deze typische MKB ondernemersvragen. Uitdagende onderwerpen, prikkelende vragen en verrassende invalshoeken – lekker leesbaar geschreven en echt vanuit de praktijk. Geen ingewikkelde theoretische modellen, maar werkend en redenerend vanuit het ZK waardenmodel: een visiemodel dat dwars door je bedrijf heen naar de optelsom kijkt van alle soorten waarde die jij toevoegt voor jouw klant. En vooral de vraag stelt: hoe kun je tijd, omzet en/of resultaat winnen door dit beter en slimmer te doen?
• e-book of paperback op bestelling
• 68 pagina’s
• thema: ondernemen op waarden, concrete adviespraktijk
Download gratis het eerste hoofdstuk!
Laat hieronder even je naam en emaildres achter en we sturen je direct een bevestigingsmail met link om het eerste hoofdstuk gratis te downloaden.
Veel leesplezier!